Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 12:40:10 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: : : Zniku, to nie ma znaczenia. Za rok bedzie Cie stac na 2*PPro200 i te 64MB.
: : Jarku, to nie ma znaczenia - za rok NT 5.0 bedzie jeszcze bardziej
: : krowiaste :)))
: Nie zdaza. Za dwa lata.

Beta bedzie juz za rok. I cala luzeria bedzie sie slinic, czytajac w
gazetach stosy pochwal dla czegos, co chwalacy z reguly widzieli,
ale czego raczej nie uzywali dluzej i o czym maja nikle pojecie.

: A wiesz jak ja cierpie, jak widze Novell zainstalowany na Pentium, bo
: mniej sie nie oplaca kupowac, a wiem ze i 386 by wystarczylo?

Znam ten bol - do tej pory pracuje na 486 i nie odczuwam koniecznosci
wymiany sprzetu :)

: Albo komputer z 16MB RAM (bo mniej nie mozna kupic :-), na ktorym
: ksiegowa wykorzystuje 640KB?

Kupuj skladaki, problem zniknie.

--
	Leszek.