Re: PC Magazine KLAMIE

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 10:36:11 MET

WITEK_at_gazeta.pl (Witold Stolarski) wrote:

>Dla scislosci - "Executor" jest tez pod DOS'a...

dla jeszcze wiekszej scislosci, jest to najgorszy emulator
czegokolwiek na czymkolwiek jaki w zyciu widzialem.

czy jest jakis inny rozsadny emulator mac'a na pc?

nie sledzilem watku, wiec tylko odnosnie tematu:
pc magazine nie jest zrodlem wiarygodnym. ja stracilem ostatnie
szczatki wiary w niego pare lat temu, jak przeczytalem artykul o nowej
wchodzacej na rynek, wersji dos (wtedy 5.0) i w artykule bylo
umieszczone zdjecie dosshell'a wygladajacego dokladnie jak norton
commander.
.<rs>.