Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 17:53:09 MET

Lech Szychowski <lech7_at_lech.pse.pl> wrote:
: Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: : : Nie watpie ze ktos kto popracuje na NieTe na pentium 100, szybko
: : : zechce 2 sztuki pro 200 :)))) czy NieTe jest agentem reklamowym zachecajacym
: : : do wymiany procesorow i plyty ?
: : Zniku, to nie ma znaczenia. Za rok bedzie Cie stac na 2*PPro200 i te 64MB.

: Jarku, to nie ma znaczenia - za rok NT 5.0 bedzie jeszcze bardziej
: krowiaste :)))

Nie zdaza. Za dwa lata.

: : ZAuwaz ze wymaganie zeby software dzialal na 386SX/4MB juz nie wystepuje
: : ze strony klientow.
: A co z oczekiwaniem, ze soft nie bedzie _marnowal_ mocy sprzetu na
: glupstwa?

A wiesz jak ja cierpie, jak widze Novell zainstalowany na Pentium, bo
mniej sie nie oplaca kupowac, a wiem ze i 386 by wystarczylo?
Albo komputer z 16MB RAM (bo mniej nie mozna kupic :-), na ktorym
ksiegowa wykorzystuje 640KB?

:-)
J.