Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Piotr Kozbial (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 19:07:26 MET

> Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>
> : : Nie watpie ze ktos kto popracuje na NieTe na pentium 100, szybko
> : : zechce 2 sztuki pro 200 :))))

 Niby dlaczego? Na pentium 75Hz system zuzywa 3% czasu procesora.
Na PentiumPro 150MHz uzywa mniej niz 1% czasu procesora.

Na P75 programy uruchamiaja mi sie duzo szybciej (niz na PPro150MHz), bo
mam na nim >dwa< dyski i software + system jest na jednym dysku a swap
file jest na drugim. Jakby ktos jeszcze nie zrozumial dlaczego, to
wyjasniam: podczas uruchamiania programu glowica dysku nie musi bigac
pomiedzy swap'em a uruchamianym programem.

 Do tego jeszcze jedna sprawa - jak w tle uruchamiam program liczacy cos
tak, ze procesor obciazony jest na 100% to, przy ustawieniu max.
priorytetu na "foreground" nie jestem w stanie zauwazyc jakiegokolwiek
spowolnienia odpowiedzi komputera na aplikacje wykonywane w "foregraund"
(aktualnie aktywne). Czuje sie wtedy prawie tak jak w OS/2 Worp (rocznik
1994).

Piotr