Re: Direct-X 3.0; BEST 3d ACCELERATOR.

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 17:45:24 MET

> Na moim
> Mystique czy to 3d jest ON czy OFF wsio dziala EXTRA
> a u kumpla na ATI Mach 64 nie dziala w ogole...
Poniewaz, o ile sie nie myle, w direct3 _nie_ma_ driverow do mystique...
To, na czym jedziesz, to drivery do millenium.

Hmm...Drivery do Millenium powiadasz...To dziwne poniewaz
matrox trabi, ze mimo podobnych chipow MGA, Millenium
i Mystique NIE sa kompatybilne...Chocby jedna ma dopalacz
3d,a SGRAM jest jedno a nie dwu-portowy jak WRAM w Millenium !

A poza tym po co Matrox
umieszcza najzwyklejszy Direct-X 2.0 na plytce z driverami
skoro pakiet ten nie obsluguje Mystigue?!
A jezeli masz racje, to skad u Millenium tak doskonaly
akcelerator 3d?! Ba, skad opcje:
- Hardware Gouraud shading
- double & Z-buffering
- true perspective correct textupe mapping

Please, moze mi to ktos wyjasni bo im wiecej wiem tym mniej wiem...

--
Michał Malanowicz
pawel_at_waw.pdi.net