Re: Direct-X 3.0; BEST 3d ACCELERATOR.

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 17:45:08 MET

> Ja osobiscie jestem na kupnie Reactora i stawiam wlasnie na ta karte.

No to wpedziles mnie do grobu...Czlowiek przez 2 tygodnie robi
interesy na boku zeby sie dorobic Mystique a tu kupa...
Okazuje sie ze wcale nie jest taki dobry...A moze jest
dobry tylko sa lepsze? Podniescie mnie na duchu, bo
gdy przeczytalem wasza dyskusje, to nie podoba mi sie
nawet MechWarrior enchanced for Mystique...

P.S. Majac Matroxa oplaca sie miec wlaczone 3d czy off..
Chodzi oczywiscie o Direct-X 3.0

--
Michał Malanowicz
pawel_at_waw.pdi.net