Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 15:51:15 MET

Wed, 11 Dec 1996 07:26:34 +0100, Marx <mna_at_csbi.katowice.pl>
napisał(a):

>W jakim świecie żyjesz?????????

Pytam sie: Jakie klopoty?

>Bzdura, karta z wavem SB compatible = 2mln zł, a GUS/Primax ok 2,5mln zł

Czy w tej cenie 2mln jest zawarta mozliwosc internetowego upgrade'a?

>I wiadomo że GUS ma lepszy dźwięk (chyba że znów porównujesz z wavem
>wyższej klasy), bo korzysta z 5MB próbek na HDD a nie 1MB (jak wszystkie
>tanie wavy) w ROM.

No wlasnie! Ma lepszy dzwiek przy cenie zblizonej do nagorszych kart
komp. z SB.

>Ja tylko wykazuje, że GUS nie ma żadnej innej przewagi nad SB oprócz
>lepszego dźwięku

To po co sie kupuje karte dzwiekowa??? Dla pudelka?

>Jeśli chcesz komuś doradzić, to zrób to z sensem pokazując dobre i złe
>strony każdego rozwiązania.

To pokaz mi slabe strony GUS-a. Najlepiej w odniesieniu do takiej
karty za 2mln na jaka sie powolujesz.

>Ja tez miałem kiedyś klapki "GUS ONLY" tak
>jak ty ale już mi przeszło.

A ja przez takich jak ty nie kupilem od razu GUS-a, lecz pierwsza moja
karta byl SB. Na szczescie zaczalem polegac glownie na swoim zdaniu.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)