Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 07:26:34 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Jakie klopoty???
W jakim świecie żyjesz?????????

> Jakie problemy???
patrz wyzej

> SB z wave jest drozsze od GUS-a. A czym lepszy dzwiek to sprawa
> dyskusyjna.
Bzdura, karta z wavem SB compatible = 2mln zł, a GUS/Primax ok 2,5mln zł
Chyba że chodzi ci o wave Yamaha/Roland, ale to inna klasa cenowa
I wiadomo że GUS ma lepszy dźwięk (chyba że znów porównujesz z wavem
wyższej klasy), bo korzysta z 5MB próbek na HDD a nie 1MB (jak wszystkie
tanie wavy) w ROM.

> Ktos pisal, ze sie nadaje? SB tez sie zreszta nie nadaje.
Ja tylko wykazuje, że GUS nie ma żadnej innej przewagi nad SB oprócz
lepszego dźwięku

> Dodatkowe 4MB RAM w erze 16MB/32MB/64MB nikomu nie pomaga. EOT!
Nie rozbawiaj mnie, sam znam ludzi którzy się przymierzają do karty
muzycznej a mają tylko 8MB RAM (i Win95 - masochizm). Takim ludziom
przydałoby się dodatkowo co najmniej 16MB ale 4 to tez coś jak się uprą
na tą kartę muzyczną

Jeśli chcesz komuś doradzić, to zrób to z sensem pokazując dobre i złe
strony każdego rozwiązania. Ja tez miałem kiedyś klapki "GUS ONLY" tak
jak ty ale już mi przeszło.

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)