Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 15:02:15 MET

In pl.comp.pecet Jaroslaw Kozak <kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: No dobrze tylko o co tu chodzi M$ twierdzi ze ma server ktory wyeliminuje
: netware - chyba nie bo mimo wszystko netware lepiej serwuje pliki :).

A ja im wierze. NT server wyeliminuje Novell. Tylko wcale nie dlatego
ze jest lepsze.

: M$ twierdzi ze ma server aplikacji - chyba tez nie bo byle unix robi to
: lepiej w koncu co ma M$ - czy tylko dobry marketing.

No, tu juz nie jest tak prosto. Oba systemy podchodza do problemu
z roznych stron, oba podejscia maja swoje wady i zalety.

: Tak nawiasem mowiac co to znaczy latwe zarzadzanie pod NT?

A to wiem :-) Z powodu bledow koncepcyjnych ambitniej zarzadzac sie
praktycznie nie da, wiec trzeba sie ograniczyc do najprostszego modelu,
i wtedy zarzadzanie jest latwe :-).

: I jedno male pytanko - jak kupie server NT za 900$ to ilu uzytkownikow
: (teoretycznie) moze obsluzyc, chodzi mi o licencje.

: Jarek
: PS: NT - Never Try ?!!

No Technology,
New Troubles.