Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 14:48:16 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Argument z rzedu demagogicznych. Z Netware w prostej obsludze plikow
>przegra _kazdy_ system wielozadaniowy z wywlaszczaniem i ochrona
>pamieci. Wlasnie ze wzgledu na narzuty wnoszone przez procedury
>separujace procesy.
>
>Grzegorz Bodaszewski

a tu bym sie klocil, jesli na tym samym sprzecie win NieTe ledwie
dociaga 30 userow (przeceniam),
gdy netware potrafi dociagnac 200 (niedoceniam).

z tego wysnuwam prosty wniosek. narzut wnoszony przez windows niete
jest jakis taki sporawy :) dodam tylko ze linux oraz samba jest
niewiele wolniejszy od netware (tak max 30%). Chyba nie zaprzeczysz
ze linux pracuje z pelna ochrona pamieci, czyli z tym narzutem :)