Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 18:30:15 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>: M$ twierdzi ze ma server aplikacji - chyba tez nie bo byle unix robi to
>: lepiej w koncu co ma M$ - czy tylko dobry marketing.
>
>No, tu juz nie jest tak prosto. Oba systemy podchodza do problemu
>z roznych stron, oba podejscia maja swoje wady i zalety.

tzn. unix podchodzi ze strony sprawnego tasowania procesow
a NT ze strony maksymalnie przybajerzonego ekranu ?
chcialbym w koncu wiedziec z jakiej strony NT podchodzi do sprawy
serwera aplikacji.

>: Tak nawiasem mowiac co to znaczy latwe zarzadzanie pod NT?
>
>A to wiem :-) Z powodu bledow koncepcyjnych ambitniej zarzadzac sie
>praktycznie nie da, wiec trzeba sie ograniczyc do najprostszego modelu,
>i wtedy zarzadzanie jest latwe :-).

>: I jedno male pytanko - jak kupie server NT za 900$ to ilu uzytkownikow
>: (teoretycznie) moze obsluzyc, chodzi mi o licencje.
>
>: Jarek
>: PS: NT - Never Try ?!!
>
>No Technology,
>New Troubles.
>
>J.

:))))))))))))) wiesz, do tej pory uwazalem cie za fanatyka religijnego
windowsa niete :) chyba bylem w bledzie :)