Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 14:51:39 MET

On Wed, 11 Dec 1996, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Argument z rzedu demagogicznych. Z Netware w prostej obsludze plikow
> przegra _kazdy_ system wielozadaniowy z wywlaszczaniem i ochrona
> pamieci. Wlasnie ze wzgledu na narzuty wnoszone przez procedury
> separujace procesy.

No dobrze tylko o co tu chodzi M$ twierdzi ze ma server ktory wyeliminuje
netware - chyba nie bo mimo wszystko netware lepiej serwuje pliki :).
M$ twierdzi ze ma server aplikacji - chyba tez nie bo byle unix robi to
lepiej w koncu co ma M$ - czy tylko dobry marketing.

Tak nawiasem mowiac co to znaczy latwe zarzadzanie pod NT?

I jedno male pytanko - jak kupie server NT za 900$ to ilu uzytkownikow
(teoretycznie) moze obsluzyc, chodzi mi o licencje.

Jarek
PS: NT - Never Try ?!!
# Jaroslaw Kozak #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #
32 BITY - KTO BY POMYSLAL ???
...MICRO$OFT POMYSLAL