Re: co jest grane?

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 07:40:14 MET

On Wed, 11 Dec 1996 02:36:22 GMT, you wrote:

z feed masz racje, ale tylko czesciowo bo jesli koles wpuszcza stuff w
wolce weglowej i po drodze siedza filtry, albo sa juz na samym jego
serverze (a wiadomo ze takowe sa zakladane) albo ten server nie ma
miejsca. to material rozchodzi sie uposledzony. poza tym nie chce mi
sie wierzyc w takie podejscie zeby server wiedzial, ze z tego zbioru
trzeba wyciac te czesc a z nastepnego. skad moze wiedzic, ze bedzie
cos nastepnego?
mnie nie chodzi akurat o sciaganie rzeczy binarnych a przeciwnie o
wpuszczenie. uzywalem do tego mojego servera, ktory jest cacy i moi
znajomi tutaj widza wszystko co doszlo (zreszta sprawadz sam czy
polowa ostatniej plyty ministry jest tam w calosci). nie moge uzywac
do wpuszczania nask ani uw bo mam timeout connection error i dupa
blada. natomiast moge sciagac rzeczy poprzez nask lub uw. trybisz? ale
sa niekompletne.

>dostajesz wszystkie grupy ( z wyjatkiem grup w stylu
>alt.fuck.fuck.fuck.fuck.fuck.fuck.fuck.me)

co zlego jest w takiej grupie. i tak taka grupa na pewno jest nie
aktywna.

ale wiadomosc z ostatniej chwili. podlaczylem poprzez nask i ku mojemu
zdziwieniu okazalo sie, ze wszystko doszlo nawet z repostami :)))

chyba jak zes wyzwal nask od syfowych serverow to sie chlopaki mocno
przejeli i w mig postawili specjalny server do obslugi moich zbiorow
:))).

dzieki. 3msie.<rs>.