Re: co jest grane?

Autor: Borg (strider_at_aracnet.net)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 03:36:22 MET

On Wed, 11 Dec 1996 00:43:33 GMT, ru4d2_at_interport.net (Robert Slawinski)
tried to say:

>czesc, moze mi ktos zdradzi sekret co sie dzieje ze zbiorami binarnymi
>(kawalki muzyczne kodowane w mp3), ktore pakuje na pl.rec.muzyka.bin?
>od strony okolicznych serverow wszystko jest ok, ale kiedy sciagam
>liste z mail.nask.pl lub mail.uw.edu.pl widze, ze na liscie zbiory sa
>niekompletne, tak jakby ktos, gdzies pozakladal filtry (tak jak to
>chyba ma miejsce np w grupach hackerskich). tak samo niekompletne
>zbiory widza moi znajomi sciagajacy poczte z serwerow w polsce.
>dzieki wszelkie informacje.<rs>.

Otoz z prostego powodu ze nask, czy jakiego tam serwera uzywasz,
jest do dupy. Newsy dzialaja w ten sposob, ze administratorzy sieci w ISPs
decyduja jakie grupy, i ile postow z poszczegolnych grup trzymac na
serwrze. Oni musza kazda grupe "sciagnac", tak jak ty je sciagasz na swoj
HD, oni tez musza codziennie sciagac nowe posty, i jesli nie maja
odpowiedniej ilosci drivov, sciagaja tylko ograniczona ilosc.
To sie nazywa 'fachowo' NEWS FEED
Wszystkich grup jest okolo 50,000 +++
ja naprzyklad uzywam jako news server alt.net
ktory ma bardzo dobry news feed ( 40,000+++ grup ,
plus ma dokladnie wszystkie posty, co w przypadku grup wareza jest
krytyczne ( dziennie okolo 2000-3000 nowych postow. Te grupy to grupy z
nielegalnym software)

Wiec, jesli masz lousy news feed to wina tylko teojego
news serwera. Alt.net nie jest ISP, czyli jesli chcesz kozystac z niego,
musisz miec wczesniej PPP konto u jakiegos innego ISP.
oczywiscie, mozesz korzystac z alt.net bedac w polsce,
 bo to internet, nie? :-)))

CENY ALT.NET:

Miesiac korzystania z news serwera: $5
za rok: $50

dostajesz wszystkie grupy ( z wyjatkiem grup w stylu
alt.fuck.fuck.fuck.fuck.fuck.fuck.fuck.me)

i wszystkie posty w tychze grupach.

dostajesz siedem grup z warezem( miesiecznie okolo
100,000 nowych programow i okolo 50,000 nowych gier, wszystko komercjalne
wydania, zadnych freeware albo shareware)
NP. ostatniej nocy zdarlem Directora 5, Photoshop 4 i czesc DAGGERFALL ( NA
calosc nie starczylo czasu, zdieram tylko w nocy co by nie zamrazac
telefonu, mam tylko jedna linie)
plus okolo 300 ROZNYCH GRUP z binariami erotycznymi.
                                          ^^^^^^
ale do tego potrzebujesz szybki modem, nie mniej niz 28.8, najlepiej 36.6
z 115,200 bps. Jak ci przyjdzie zdierac np. kompiler Borlanda albo
Softimage na NT, to wesolych swiat ( z 14.4 pare dni, a alt.net trzyma
posty tylko 40 godzin na serwerze)

KONTAKT: ccaputo_at_alt.net

**********POWODZENIA*************

WAREZ RULEZ