Re: W95+dial-up networking?

Autor: Jacek Derejski (jdski_at_travel-net.com)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 08:10:29 MET

At 01:23 AM 12/11/96 +0100, you wrote:

>A moglbys taki skrypcik rzucic na liste?

Ja uzywam takiego w W95 i dziala:

 proc main
waitfor "login:"
transmit $USERID
transmit "^M"
waitfor "Password:"
transmit $PASSWORD
transmit "^M"
waitfor "(1-3):" <----------- tu mam trzy opcje 1, 2, 3
(Shell, PPP, Slip)
transmit "2^M" <----------- tu wybiaram druga ( PPP )
endproc

P.S. Nie wiem dlaczego to niechce dzialac w Win NT 4.0,
         i musze sie logowac recznie :-(

Pozdrowienia,
Jacek