Re: W95, joystick w grach DOSa

Autor: Michal Wisniewski (misiek_at_hetman.iis.pw.du.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 10:52:08 MET

On Mon, 09 Dec 1996 10:40:23 +0100, Pawel Pyk <pyk_at_ccgate.ari.ch>
wrote:

>Czy ktos wie czy to ma prawo chodzic joystick w grach DOS uruchamianych
>z poziomu win95 . Na mojego czuja chyba nie (na ale moge sie mylic).
>Ochrona pamieci nie dopusci gry do bezposredniej obslugi portow joystica
>(szumna nazwa na kilka uniwibratorow). po wtore polozenie joysticka jest
>okreslane przez pomiar czasow dokonywany przez procedury wewnatrz gier.
>Moze jest jakis driver universalny do joysticka pozwalajacy na odpalnie
>gier DOSa?

Nie probowalem, ale na mojego czuja to tak.
Ochrona pamieci nie dopuscilaby do takiego czegos w Windows NT - np.
pod NT nie odpalisz gry pod DOS, ktora uzywa karty muzycznej - tzn.
odpalisz, ale bez dzwieku. Tak na marginesie, to wielu programow spod
DOS rzeczywiscie nie da sie uruchomic spod NT.

Michal W.

Michal Wisniewski misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl