Re: Midi

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 20:02:00 MET

In <431C2F2D30_at_golem.umcs.lublin.pl>, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:
>Mam takie zapytanie - swego czasu glosno bylo nt. programiku (drivera?) ktory
>umozliwial odtwarzanie midow na karcie sb16 (fm) nie poprzez brzeczyk (fm)
>tylko normalnie na przetwornikach, z probek z ramu. ponoc nawet mozna ladowac
>instrumenty z gusa. bylbym wdzieczny, gdyby ktos powiedzial skad moge sciagnac
>takowy programik i komplet patchy (ponoc trzeba je konwertowac) gusowych?
>czy takie cudo dziala w win3.1, czy zadziala pod nt?
To cudo nazywa sie Cubic Player i dziala pod dosem. Sciagnac go mozna z
ftp.cdrom.com z katalogu bodajze /pub/demos/music/programs/players czy cos
takiego. Patchy nie trzeba konwertowac. Ja je po prostu zgralem z plytki
dolaczonej do karty Primax Ultrasound, ale powinny byc na ftp.gravis.com
Aby to wspolgralo trzeba w pliku konfiguracyjnym Cubica wpisac sciezke
do patchy i po zabiegu. Czy to zadziala pod WinNT - nie wiem (bo nie mam).
Pod OS/2 nie dziala. Podejrzewam, ze winna jest karta - zgodna z SBPro,
a pod OS'em jest inicjalizowana w trybie 16-bitowym i w sesjach DOS
dziala tylko FM.

>karpio

pOSdrowienia
Stefan - Tomasz Stafinski