Re: Instalacja OS-a

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 20:50:46 MET

On Sat, 7 Dec 1996 09:04:48 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Uno momento, jak by to powiedzial Grego :-)

Grego powiedzialby: un'attimo
:-)

moglbys. w sumie to rzecz gustu.
ja osobiscie odpalam linuxa Boot Managerem,
ale sa tu tacy co odpalaja OSa za pomoca lilo.

[...]
>Nigdy sie w to nie bawilem (tzn. w instalacje OS-a na dysku, na
>ktorym sa juz jakies partycje i troche wolnego) ale co stoi na
>przeszkodzie, zeby na tym wolnym kawalku zalozyc dwie partycje:
>Boot Managera i HPFS ?

na przeszkodzie stoi:
1. minipartycja Boot Managera musi byc albo na poczatku albo
   na koncu dysku
2. partycja z ktorej startuje OS/2 musi sie miescic w pierwszych
   1024 sciezkach

jesli to wolne 400MB nie pozwala na spelnienie powyzszych
warunkow to niestety trzeba bedzie repartycjonowc

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi