Re: Midi

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 10:57:03 MET

Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:
: In <431C2F2D30_at_golem.umcs.lublin.pl>, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:
: >Mam takie zapytanie - swego czasu glosno bylo nt. programiku (drivera?) ktory
: >umozliwial odtwarzanie midow na karcie sb16 (fm) nie poprzez brzeczyk (fm)
: >tylko normalnie na przetwornikach, z probek z ramu. ponoc nawet mozna ladowac
: >instrumenty z gusa. bylbym wdzieczny, gdyby ktos powiedzial skad moge sciagnac
: >takowy programik i komplet patchy (ponoc trzeba je konwertowac) gusowych?
: >czy takie cudo dziala w win3.1, czy zadziala pod nt?
: To cudo nazywa sie Cubic Player i dziala pod dosem. Sciagnac go mozna z
: ftp.cdrom.com z katalogu bodajze /pub/demos/music/programs/players czy cos
: takiego. Patchy nie trzeba konwertowac. Ja je po prostu zgralem z plytki
: dolaczonej do karty Primax Ultrasound, ale powinny byc na ftp.gravis.com
: Aby to wspolgralo trzeba w pliku konfiguracyjnym Cubica wpisac sciezke
: do patchy i po zabiegu. Czy to zadziala pod WinNT - nie wiem (bo nie mam).
: Pod OS/2 nie dziala. Podejrzewam, ze winna jest karta - zgodna z SBPro,
: a pod OS'em jest inicjalizowana w trybie 16-bitowym i w sesjach DOS
: dziala tylko FM.
: >
: >karpio
:
: pOSdrowienia
: Stefan - Tomasz Stafinski
:
I tu sie mylisz , chodzi pod os/2 warp jak zloto mam karte sound shuttle 48+
i w cubicu nie ustawiam autodetectu tylko Microsoft Sound System (Moja karta
to emuluje ) dzwiek jak zloto (16 bit 44khz) , tylko jak ruszam okienkami to
"pierdzi" , grunt to dobry driver i pod os/2 wszystko pojdzie

--
A Call to Trial:
Justice by Combat !