Re: Dyski MO - czy warto?

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 19:41:05 MET

Jarek Lis wrote:

> Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
> : Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>
> : >2) jak jest trwalosc danych i nosnikow (iomega - > podejrzanie).
>
> : Iomega = podejrzanie ? Co w takim razie powiesz o Syf-questach ? :-)
>
> A czy trzeba jeszcze cos dodawac :-)
>
> : A JAZ nie jest wcale magnetooptyczny, tylko po prostu magnetyczny.
>
> i dlatego wlasnie podejrzanie...

Nie wiem jak JAZ, ale ZIP chodzi bardzo OK. Kolega użytkuje wersję
parallel już od dłuższego czasu i mimo, że cartridge wozi często na
podłodze samochodu, gdzie wnika w nie kurz, brud i różne inne
paskudztwa, ale trzymają się na razie świetnie. Żadnych problemów.
Natomiast syf-questy u innego kolegi to była od samego początku raczej
parodia nośnika. W ciągu pierwszych 2-3 miesięcy przewinęło się około 5
napędów. Dyski są reklamowane bez przerwy, chociaż teraz już trochę
rzadziej, bo kolega przyzwyczaił się, że błędy na syquestach to nie są
naprawdę błędy, tylko po prostu 'feature' (jak w Windows). Ponieważ
wykorzystuje Syquesty tylko do przenoszenia danych (naświetlanie), to
zdążył się już przyzwyczaić. Normalna rzecz - jak wypadające pakiety w
tcp/ip. Po prostu zamiast wozić jedną kopię wozi minimum 6 na 3 różnych
dyskach i tyle :-)

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340