Re: Monitory i pola elektromagnetyczne

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 09:48:53 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>: A u mnie, jak podlaczylem zasilacz do modemu, to monitor mi niezle
>: falowal. wiec przelaczylem ze zwyklego gniazdka do komputerowego.
>
>A gdzie to gniazdko zwykle? Jak ostatnio widzialem to samo, to obudowy
>zasilacza i monitora sie prawie dotykaly..

wszystko w plastikach. odleglosc zasilacza modemu od monitora nie miala
kompletnie zadnego wplywu. gniazdka sa obok. lecz instalacja komputerowa
jest nowa, a ta stara jest ...... stara :)))) ale z kolkami uziemiajacymi.
podelrzewam ze kolek jest przypiety bezposredni do zera zaraz pod gniazdkiem.
nie rozkrecalem, wiec nie wiem.

>: Obraz natychmiast wrocil do normy. czym to tlumaczyc ? przeciez komputer
>: dziala prawidlowo. czyzby w monitoracy pakowali jakies lewe zasilacze ?

>Prad po masie. Nie wiem czym to tlumaczyc, ale efekt jest - jak przez masy
>plynie prad, to monitory faluja.
>Zasilacz do modemu pewnie byl bez dziury na uziemienie? Probowales go
>wlaczyc odwrotnie?

>J.

Nie probowalem, bo ma dziure na uziemienie. w gniazdku bolec tez jest.