Re: Monitory i pola elektromagnetyczne

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 19:07:26 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: >U mnie w pracowni monitory stoja co 1 m i takiego efektu nie widac.
: >Mozna wiec przyjac, ze wzajemny wplyw monitorow zanika po 0.5 m.
: >Romek

: A u mnie, jak podlaczylem zasilacz do modemu, to monitor mi niezle
: falowal. wiec przelaczylem ze zwyklego gniazdka do komputerowego.

A gdzie to gniazdko zwykle? Jak ostatnio widzialem to samo, to obudowy
zasilacza i monitora sie prawie dotykaly..

: Obraz natychmiast wrocil do normy. czym to tlumaczyc ? przeciez komputer
: dziala prawidlowo. czyzby w monitoracy pakowali jakies lewe zasilacze ?

Prad po masie. Nie wiem czym to tlumaczyc, ale efekt jest - jak przez masy
plynie prad, to monitory faluja.
Zasilacz do modemu pewnie byl bez dziury na uziemienie? Probowales go
wlaczyc odwrotnie?

J.