Re: Explorer 4.0

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 18:40:50 MET

Michal Witczak wrote:

> (...)
> Niezwykle mądry i rozwlekły wykład tyko że nie
> na temat . Osobom mniej zaawansowanym
> pragnę wyjaśnić że aby poprawić błędy na
> stronie "Gazety Wyborczej" wystarczy :
> 1. Proste narzędzie do pisania np. "notepad"
> 2. Osiem klas szkoły podstawowej
> 3. Dobre chęci
> Jak widać jednego lub wszystkich wyżej
> wymienionych elementów brakuje osobą
> opiekującym się stroną "GW"
> Słusznie jak się nie wie co się robi lepiej tego
> nie robić i przy okazji nie robić śmietnika z Internetu
>
> Michał Witczak

Bzdury, kochany, czepiasz sie !
1) Do napisania programu wystarczy Notepad (+ ew. kompilator) i pierwsza
klasa szkoly podstawowej (czytanie, pisanie).
2) Internet jest smietnikiem, ale jak Ci sie nie podoba Strona Gazety,
to jej nie ogladaj ! Mnie ona nie interesuje i jej nie ogladam - i mi
nie przeszkadza. A jak mi przeszkadza (np. u Seagate'a) to pisze list do
webmastera, a nie truje innym.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl