Re: W95 a czestotliwosc odswiezania

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 19:01:29 MET

6 Dec 1996 13:39:46 GMT, rafalr_at_mat.uni.torun.pl (Rafal Rauchflaisz)
napisał(a):

>Mam problem. Zawsze pracowalem w Win 3.11 w trybie 800x600. Teraz przesiadam
>sie na W95 i zaczely sie problemy. Polegaja one na tym, ze W95 nie toleruje
>u mnie w AUTOEXEC.BAT praktycznie zadnych rezydentow (nawet SMARTDRV).
>Mialem tam programik S3REFRSH.EXE, ktory mi ustawial odpowiednie
>czestotliwosci odswiezania ekranu. Teraz jesli go (lub inny program ) tam
>umieszcze, to W95 wiesza sie na poczatku uruchamiania
>i pada tak dokladnie, ze nie pomaga ani uruchamianie w trybie awaryjnym, ani
>nic z tego co robilem. Trzeba na nowo instalowac W95.
> [...]

Win95 toleruje swobodnie i smartdrv i s3refresh, chociaz akurat nie
oplaca sie instalowac smartdrv...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!