W95 a czestotliwosc odswiezania

Autor: Rafal Rauchflaisz (rafalr_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 14:39:46 MET

Mam problem. Zawsze pracowalem w Win 3.11 w trybie 800x600. Teraz przesiadam
sie na W95 i zaczely sie problemy. Polegaja one na tym, ze W95 nie toleruje
u mnie w AUTOEXEC.BAT praktycznie zadnych rezydentow (nawet SMARTDRV).
Mialem tam programik S3REFRSH.EXE, ktory mi ustawial odpowiednie
czestotliwosci odswiezania ekranu. Teraz jesli go (lub inny program ) tam
umieszcze, to W95 wiesza sie na poczatku uruchamiania
i pada tak dokladnie, ze nie pomaga ani uruchamianie w trybie awaryjnym, ani
nic z tego co robilem. Trzeba na nowo instalowac W95.
Tu pytanie: czy mozna jakos w W95 ustawic czestotliwosci odswiezania ekranu?
Mam S3 864 z 1MB RAM i monitor DAEWOO 14SM.

Rafal

PS Probowalem wstawic S3REFRSH do Autostartu, ale W95 pamieta chyba
czestotliwosci z momentu uruchamiania, bo nic to nie dalo.

R.

--
| Rafal Rauchfleisz        |         NICOLAUS COPERNICUS UNIVERSITY        |