Re: nformiatyka ekonomiczna - pytanie

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 18:58:42 MET

Raku <matrix_at_altkom.krakow.pl> wrote:
: > Z tego co ja wiem, to sprzedajacy program nie odpowiada do zadnej
: > wysokosci za straty wynikle z uzywania programu.

: Najszczersza prawda.
: Sam pracuje w firmie produkujacej takie oprogramowanie i wiem jak jest.
: Z tego co wiem tylko jedna (!) firma w Polsce dawala gwarancje na swoje
: oprogramowanie.

Przy takim sformulowaniu zawsze dodaje pytanie - do jakiej kwoty ta
gwarancja, i ile wynosil kapital firmy...

J.