Re: ozywic Seagate ST3660A, HELP

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 02:42:12 MET

Niezlaeznie od tego, "co sie powinno" low level format czasem ozywia
dyski, nawet te nowe "do not perform low level format".
Inna rzecz, ze one zywkle nie daja sie procedurom formatu z biosu (dysk
swieci lampka, ale format olewa), lepiej do tego uzyc spec programow ,
jeszcze lepiej od producenta danego dysku - Seagate to akurat ma.
BTW: ja bym taki dysk po ozywieniu zepchnal "po okazyjnej cenie z powodu
apgrejdu"

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl