Re: ozywic Seagate ST3660A, HELP

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 15:15:11 MET

On 5 Dec 1996, Lukasz Kupniewski wrote:

> [ciaaaach]

> Co jak co, ale LLF w BIOS-ie na pewno nie sluzy do formatowania dyskow
> SCSI,
> poniewaz nie sa one w ogole widzziane przez BIOS.
> LLF w BIOS-ie jest uzywane do twardzieli IDE, ale nie do wszystkich.
> Jezeli na obudowie HD jest napisane, zeby go nie formatowac
> niskopoziomowo,
> to na pewno nie nalezy tego robic, w innych przypadkach jest to ryzyko
> uzytkownika
>
> A wracajac do glownego tematu - czy BIOS plyty glownej obsluguje LBA???
> [...]
  Nie wiem co to za teksty na temat formatowania tego Seagate'a. Jak go
kupilem to zrobilem to wiele razy (oczywiscie, ze na niskim poziomie).
Myslalem, ze cos jest nie tak z tym dyskiem, a po prostu nie mialem hdd
detect w biosie. Kiedy wlozylem go do kompa brata i dalem hdd detect i
przepisalem parametry, to ruszyl... W zasadzie to chodzil od poczatku,
tylko nie chcial sie boot'owac.
Powodzenia.
Cody