Re: ozywic Seagate ST3660A, HELP

Autor: Lukasz Kupniewski (elmiko_at_puma.tu.koszalin.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 08:14:00 MET

Adam Wolny wrote:

> [...]
[ciaaaach]

> Nie wiem czy powiem Ci prawde ale wydaje mi sie ze low level format
> sluzy do formatownia dyskow SCSI lub innych ale na pewno nie IDE a takim
> wlasnie jest ST3660A (wiem bo sam mam taki model)

Co jak co, ale LLF w BIOS-ie na pewno nie sluzy do formatowania dyskow
SCSI,
poniewaz nie sa one w ogole widzziane przez BIOS.
LLF w BIOS-ie jest uzywane do twardzieli IDE, ale nie do wszystkich.
Jezeli na obudowie HD jest napisane, zeby go nie formatowac
niskopoziomowo,
to na pewno nie nalezy tego robic, w innych przypadkach jest to ryzyko
uzytkownika

A wracajac do glownego tematu - czy BIOS plyty glownej obsluguje LBA???
Jezeli tak, to sprobuj wylaczyc ja dla tego twardziela, nastepna opcja
jest
"IDE HDD Block MODE" lub cos w tym rodzaju - wylacz to.
Jak nie poskutkuje, to napisz co robiles i zobaczymy co dalej.

Pozdrowka

         \\|||//
                                   Lukasz Kupniewski
         [ O O ]
                              elmiko_at_puma.tu.koszalin.pl
           \-/
 - Czy wierzy Pan w duchy?
 - Duchy nie istnieja - po czym powoli rozplynal sie w powietrzu.