Re: GUS w ogole. Bylo: nagrywanie przez GUSa

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 14:21:34 MET

Radoslaw Uliszak <sgulisza_at_kinga.cyf-kr.edu.pl> napisał(a) w artykule
<57qbqf$4ru_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl (Janusz Kolodziej) wrote:
>
> :>Na karcie jest rowniez switch uruchamiajacy dodatkowy wzmacniacz
sygnalu z
> :>mikrofonu. Jezeli poziom sygnalu jest zbyt niski, trzeba go przelaczyc
> :>druga pozycje. Jezeli bedzie jeszcze gorzej, radze kupic inny mikrofon.
> Nie mam mikrofonu, to z magnetofonem i radiem mam klopoty. Sygnal
> wchodzi na karte przez zwykle wejscie "in". Nie wiesz, czy do niego
> tez jest jakis przelacznik tak jak do wejscia mikrofonowego?
> Pozdrawiam,
>
> Radek (sgulisza_at_cyf-kr.edu.pl)

Co prawda toczyly się już dość niemrawe dyskusje na ten temat, ale
chciałbym jeszcze raz zapytac: Co sądzą o nowym GUŚle jego użytkownicy.
Przede wszystkim:
* jak jest z tą jego kompatybilnością - sbosami itp.,
* jak wygląda sprawa ze stabilnością pod windowsami
* wreszcie to co tak naprawde jest najważniejsze - czy jest dużo drobnych
"perków", uniemilajacych zycie uzytkownika.
* A jeżeli ktoś robi muzykę, to jak ze strony normalnego użytkownika
wygląda sprawa wykorzystania efektów.

Byłbym bardzo wdzięczny (i zapewne nie tylko ja) za jakieś odpowiedzi, bo
jestem bardzo zainteresowany kupnem tej karty.
Dla formalności dodam, ze nie cycowałem tego postingu na grupe ".religia".

Pozdrawiam

Piotr