Re: Zoom V34I pytanie

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 14:15:07 MET

Albert Geres <pw_at_rubikon.net.pl> napisał(a) w artykule
<329d9215.2110945_at_news.uw.edu.pl>...

> W pliku mdmzoom.inf trzeba znależć ciąg zanaków ";" (średnik w
> cudzysłowach) i zmienić go na "" (pusty cudzysłów). Następnie trzeba
> od nowa zainstalować modem (Zoom 34i).
> Nie wiem kto popełnił tutaj błąd czy MS, czy Zoom. Po wywaleniu
> średnika wszystko u mnie działa. Ten problemik występuje zarówno w W95
> jak i w NT 4.0. W obydwu przypadkach trzeba wywalić średnik z linijki:
>
> HKR, Settings, DialSuffix,, ";"
>
> w pliku MDMZOOM.INF.
>
> pozdrawiam

Dzieki za podpowiedz, zrobilem to bez reinstalacji.
Wystarczy uruchomic regedit i w
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Modem\0000\Settin
gs zmienic wlasnie DialSuffix z ";" na ""

Pozdrawiam

--
Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl