Re: GUS w ogole. Bylo: nagrywanie przez GUSa

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 14:36:53 MET

"Piotr Sut" <transam_at_lodz.pdi.net> wrote:

>* jak jest z tą jego kompatybilnością - sbosami itp.,

bardzo niektore rzeczy daja sie oszukac. Nie zawsze dziala to dobrze,
ale cos tam brzeczy :)))

>* jak wygląda sprawa ze stabilnością pod windowsami

Nie narzekam. Nie zauwazylem zeby windows mi sie wieszal czesciej po
instalacji karty dzwiekowej.

>* wreszcie to co tak naprawde jest najważniejsze - czy jest dużo drobnych
>"perków", uniemilajacych zycie uzytkownika.

co ? zacznij gadac jak czlowiek to cie zrozumiem :)))))
Jedyne co cie czeka to to, ze nie bedzie grac. przy instalacji moze
sie pogryzc z istniejacymi urzadzeniami. wyjmujesz je, instalujesz karte,
ustawiasz a potem wszystko montujesz spowrotem i jeszcze raz. ale dotyczy
to wszystkich kart ustawianych programowo.

>* A jeżeli ktoś robi muzykę, to jak ze strony normalnego użytkownika
>wygląda sprawa wykorzystania efektów.

nie wiem. ja tak sobie tylko brzdakam :)

>Byłbym bardzo wdzięczny (i zapewne nie tylko ja) za jakieś odpowiedzi, bo
>jestem bardzo zainteresowany kupnem tej karty.

gus classic , gus max czy gus pnp ? ja mam klona tej pierwszej.

>Dla formalności dodam, ze nie cycowałem tego postingu na grupe ".religia".

:)))))) nie zrzucaj mnie z krzesla :))))))))))))))))

>Pozdrawiam
>Piotr

tez pozdrawiam,

Dla formalnosci dodam, nie cytowalem tego postingu na grupie ".polityka" :))