Re: VIA VT6421a i OS/2

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 18:32:48 MET

Krzysztof Dmytrów wrote:

>Miałem 768 MB :).

:-\ - i co? - miał wiedzieć co z tym zrobić? - pewnie instalator
stwierdził, że trafił na czarną dziurę :-D

>To raczej nie tyle sama Mozilla, ale przeładowanie stron flashami i
>innymi wodowytryskami :)

Mozilka z upiera się by zapisywać na dysku elementy zassanych stron.
Gdy transfer był rzędu 100k miało to sens ale teraz? - po kiego czorta
śmiecić na dysku i ryzykować zapisanie robala?

>Ano, znam jednego, który jest w tym mistrzem :).

Patrzajta ludzie jaki ten świat mały :-D

>A już najbardziej nie mogę, jak oglądają program nadawany w formacie 4:3
>rozciągnięty w panoramie - mój szwagier tak ogląda. Nie da sie
>przekonać, żeby dać obraz oryginalny i wtedy po bokach będzie miał paski ...

Paski paskami ale główki o niewłaściwych proporcjach, ludziki z super
niskim zawieszeniem...- może to jakaś metoda leczenia własnych kompleksów.
Przy tach proporcjach to nawet super modelka ma figurę zbliżoną do
kwadratu...

>bo twierdzi, że coś się wypala nierównomiernie (chociaż nie wiem, co się
>może w LCD wypalać) :).

To stara, dawno ujawnione metoda impotentów - twierdzą, że kiedyś mocno
używali i z tego powodu się wypalili... :-(
Ni za grosz sportowego ducha... [:)]

>No, ale telewizor to najważniejszy sprzęt w domu [:)] .
>
>Ja słyszałem, że barek ;-)
>
>A to zależy od indywidualnych upodobań :).

Mnie nurtuje pytanie - co jest bardziej ryzykowne ... rzucić czy
 kultywować... :-\

--
Mariusz Błaszak
	< OS/2: Logic, not magic >