Re: ecomstation jako router ?

Autor: Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield-pulapka.org.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 14:12:32 MET

On Fri, 24 Mar 2006 11:33:14 +0100, "Miklewicz Marek"
<usemet@krfan.net> wrote:

>Dla Panskiej informacji Panie "legalny" nie wszystko co jest na emulu mozna
>nabyc, nawet przy najszczerszych checiach, co wiecej nie wszystko co jest
>tam dostepne jest pirackie i bardzo bym prosil aby mnie od zlodziei tutaj
>nie wyzywac, poniewaz nie ma Pan ku temu podstaw

Skoro nei jest pirackie, to z pewnością jest dostępne na stronach
twórcy :D

>P.S a nawet jesli mialbym czesc pirackiego oprogramowania, to moze Pan spi
>na pieniadzach ( w co szczerze watpie a jesli tak to gratuluje ), ja jednak
>nie jestem w tak komfortowej sytuacji i na pewne oprogramowanie do
>codziennej egzystencji po prostu mnie nie stac

Wystarczy tego oprogramowania nie mieć. Tak samo, jak ja nie mam
Twojego komputera, choćbym bardzo chciał. Skoro mnie niestać, to
znaczy - mam prawo Cię okraść, tak?

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688