Re: ecomstation jako router ?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 21:08:42 MET

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield-pulapka.org.pl> napisał(a):

> Skoro nei jest pirackie, to z pewnością jest dostępne na stronach
> twórcy :D

Adamie, probuj sie czasami powstrzsymywac od w zasadzie obrazliwych
komentarzy, bez uprzedniego przemyslenia sprawy. Kwesite "kradzenia" mogles
zalatwic duzo uprzejmiej i kulturalniej, a tak wywolales tylko zupelnie ZBEDNE
emocje. Po co?

Zgadza sie, ze torrent i emule sluza glownie do piracenia, ale sam sciagnalem
z nich troche filmow, ktore nie sa do kupienia. Zreszta wiecej informacji
podal ci autor watku.

Ja od siebie dodam:

torrent jest i dobrze dziala. Emule'a nie ma. Dziala wersja 0.30e pod Odinem
(czesciowa mozliwosc uruchamiania oprogramowani Win32 na OS/2), ale nie dziala
zadna nowsza. A wersja 0.30e ma duzo wad.

Jest jeszcze jakis opensourcowy Amule czy jakos tak, nie probowalem go.
Slyszalem, ze dziala marnie.

Natomiast dobrze dzialaja javowe klientu gnutella i limewire.

Lech Wiktor Piotrowski