Re: ecomstation jako router ?

Autor: Miklewicz Marek <usemet_at_krfan.net>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 11:33:14 MET

Dla Panskiej informacji Panie "legalny" nie wszystko co jest na emulu mozna
nabyc, nawet przy najszczerszych checiach, co wiecej nie wszystko co jest
tam dostepne jest pirackie i bardzo bym prosil aby mnie od zlodziei tutaj
nie wyzywac, poniewaz nie ma Pan ku temu podstaw

P.S a nawet jesli mialbym czesc pirackiego oprogramowania, to moze Pan spi
na pieniadzach ( w co szczerze watpie a jesli tak to gratuluje ), ja jednak
nie jestem w tak komfortowej sytuacji i na pewne oprogramowanie do
codziennej egzystencji po prostu mnie nie stac