Re: Re: NAT

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 15:05:27 MET DST

Ninik wrote:
> Wojtek <nick0000@gazeta.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> Właśnie oglądam, mało ich - znalazłem tylko jednego x30 na alledrogo :/
> Ale różnica pomiędzy X i T jest niewielka moim zdaniem, to dalej jest
> notebook, tamte to już sub-notebooki :/ Powoli chyba T40 wysuwa się na
> prowadzenie, przynajmniej wiem, że nie będzie z nią problemów :)
>
> http://chandra.way-nifty.com/chandra_life/image2/X40.jpg
>
> Jak mnie pamięć nie myli nawet WiFi oprogramowali oesowi pod niego? Jak
> kwestia innych części?

Tak naprawdę w mojej torbie waga notebooka to około 40%, w przypadku
"większych siłaczy" widziałem przypadki, gdzie właściwie nie miało
znaczenia czy notebook w torbie był czy nie. Pytanie jak jest w twoim
przypadku. W każdym razie zazwyczaj wychodzi na to, że te 30-50 deko
więcej nie robi specjalnej różnicy :-)

Leszek KUBRAK