Re: Re: NAT

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 13:51:40 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Jaki trackball ??? Rozumiem, że mówisz o joystiku. Ja już nie potrafię
> pracować na płytce do gładzenia :-)

Tfu! Trackpoint oczywiście :)
Wiem, że to fajna sprawa, dlatego mi zależy na tym elemencie :)

> A bateria ma dokładnie rozmiar napędu CD. Wyciągasz napęd i wkładasz do
> dziury baterię.

Super, jaki jest koszt tej bateryjki? Wiesz może ile kosztuje dodatkowo
jeszcze ta klawiaturka numeryczna? Albo podstawka pod palma? (ciekawe czy
z moim by działało... :)
Co do dołączanych bateryjek to jeśli tak to rozwiązane jest to super, w
większości lapcioków była dodatkowa bateria wczepiana np za ekran LCD, co
mi się raczej nie podobało :/

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net