Re: Re: NAT

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 14:34:46 MET DST

Ninik wrote:
> Wojtek <nick0000@gazeta.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> Właśnie oglądam, mało ich - znalazłem tylko jednego x30 na alledrogo :/
> Ale różnica pomiędzy X i T jest niewielka moim zdaniem, to dalej jest
> notebook, tamte to już sub-notebooki :/ Powoli chyba T40 wysuwa się na
> prowadzenie, przynajmniej wiem, że nie będzie z nią problemów :)
>
> http://chandra.way-nifty.com/chandra_life/image2/X40.jpg
>
> Jak mnie pamięć nie myli nawet WiFi oprogramowali oesowi pod niego? Jak
> kwestia innych części?

To zależy co jest ważne. Laptop poniżej 2 kilogramów jest naprawdę
lekki. Zdjęcie które podałeś też nie jest do końca reprazentatywne.
Trzeba zobaczyć i porównać. Ja ani X30 ani X40 nie miałem w rękach,
jedynie X20. Fajna zabawka. Jednak solidnością do TP600 i pożniej Txx to
im brakuje. Dla faceta uważam, że seria T jest optymalna, X jeśli
naprawdę zależy Ci na wadze lub jeśli nosi go kobieta ;)
Jak z kompatybilnością OSa to Ci nie powiem, bo pożegnałem się z nim
jakieś 3 lata temu. Niestety realia są jakie są.

Wojtek