Re: Re: NAT

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 16:58:49 MET DST

Wojtek <nick0000@gazeta.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> To zależy co jest ważne. Laptop poniżej 2 kilogramów jest naprawdę
> lekki. Zdjęcie które podałeś też nie jest do końca reprazentatywne.

To tylko takie proste porównanie, nie wiesz gdzie znajdę dokładne w
szczegółach technicznych konretnych serii?

> Trzeba zobaczyć i porównać. Ja ani X30 ani X40 nie miałem w rękach,
> jedynie X20. Fajna zabawka. Jednak solidnością do TP600 i pożniej Txx to
> im brakuje. Dla faceta uważam, że seria T jest optymalna, X jeśli
> naprawdę zależy Ci na wadze lub jeśli nosi go kobieta ;)

Myślałem o portage, by zawsze móc mieć go w teczce z sobą, bo ten jest na
prawdę malutki i leciutki, cienki, rozmiarem przypomina średnią teczkę,
dlatego biorę po uwagę takie wynalazki. Wiadomo jednak, że prądu to wiele
nie ma, ale poręczność jest fajna. Dlatego albo zdecyduję się na coś
ekstremalnie małego - albo na serię T.

> Jak z kompatybilnością OSa to Ci nie powiem, bo pożegnałem się z nim
> jakieś 3 lata temu. Niestety realia są jakie są.

On nie ma się tak źle, nie przesadzaj :)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net