Re: Port forewarding

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 16:20:11 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Dzis podjalem druga probe ustawienia port-forewardingu w Injoy dialerze. Znowu
> bez sukcesu, zarowno w zarejestrowany 2.30 jak i demowym 3.0...
>
> Mam SDI, NATa na injoyu i chce po prostu odpalic serwer WWW na komputerze
> wewnatrzsieciowym. Niby prosta sprawa ale:
>
> No po prostu nie ma dostepu. Nie mam juz zadnych bledow firewalla -
> przynajmniej injoy ich nie wypisuje, a kontaktu do serwera jak nie bylo tak
> nie ma. Ustawilem logowanie, w ktorym dla pakietow przychodzacych najpierw
> wypisuje numer IP komputera z injoyem, potem numer IP wenwetrznego
> [...]
Musisz zrobić mapowanie w obie strony. Te reguły działają napewno,
wziąłem je z pliku firerule.cnf z czasów jak miałem SDI. Oczywiście
wpisz sobie poprawne IP.

PORTMAP-WEB-OUT
         Comment = "Wypuszczamy nasz serwer WWW",
         Source = "10.1.1.230",
         Destination = "any",
         Source-Port = WWW,
         Rule-Action = Portmap,
         Mapping-Dest-Port = WWW

PORTMAP-WEB-IN
         Comment = "Wpuszczamy na nasz serwer WWW",
         Source = "any",
         Destination = "current",
         Service = WWW,
         Rule-Action = Portmap,