Re: Port forewarding

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 20:08:08 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> napisał(a):

> Musisz zrobić mapowanie w obie strony. Te reguły działają napewno,
> wziąłem je z pliku firerule.cnf z czasów jak miałem SDI. Oczywiście
> wpisz sobie poprawne IP.
>
> PORTMAP-WEB-OUT
> Comment = "Wypuszczamy nasz serwer WWW",
> Source = "10.1.1.230",
> Destination = "any",
> Source-Port = WWW,
> Rule-Action = Portmap,
> Mapping-Dest-Port = WWW
>
> PORTMAP-WEB-IN
> Comment = "Wpuszczamy na nasz serwer WWW",
> Source = "any",
> Destination = "current",
> [...]

Zrobilem dokladnie to i d*pa... Ale zauwazylem, ze jezeli mam wlaczony disable
NAT for Injoy PC to od razu dostaje connection refused. Jezeli mam wylaczony,
to przynajmniej probuje...

Nie mam pojecia tez, jaki ma byc port offset.

Disable nat Ping/TRacerte, Identd IPSec nie powinno miec nic do tego. Tak samo
packet filtering. Czy moze sie myle?