Re: Port forewarding

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 16:34:29 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> napisał(a):

> Musisz zrobić mapowanie w obie strony. Te reguły działają napewno,
> wziąłem je z pliku firerule.cnf z czasów jak miałem SDI. Oczywiście
> wpisz sobie poprawne IP.

Roznia sie od moich chyba tylko: Destination = "current",

Ale moze to to... Jak wroce sprobuje. Acz jestem kiepskiej mysli, bo w wersji
3.0 sa fajne sample, lacznie z takim, w ktorym jest napisane, ze wystarczy
zrobic copy&paste, zeby miec lokalny forewarding WWW, ftp itp. Zrobilem i...
nic. Dlatego wydaje mi sie, ze problem moze byc nie w tych zasadach, ale
gdzies indziej - w samej konfiguracji tcp/ip lub ogolnie firewalla.

LWP