Port forewarding

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 16:05:27 MET DST

Dzis podjalem druga probe ustawienia port-forewardingu w Injoy dialerze. Znowu
bez sukcesu, zarowno w zarejestrowany 2.30 jak i demowym 3.0...

Mam SDI, NATa na injoyu i chce po prostu odpalic serwer WWW na komputerze
wewnatrzsieciowym. Niby prosta sprawa ale:

No po prostu nie ma dostepu. Nie mam juz zadnych bledow firewalla -
przynajmniej injoy ich nie wypisuje, a kontaktu do serwera jak nie bylo tak
nie ma. Ustawilem logowanie, w ktorym dla pakietow przychodzacych najpierw
wypisuje numer IP komputera z injoyem, potem numer IP wenwetrznego
komputera... I tak robi wiele razy, chyba za kazdym razem jak mozilla ponawia
request. Niestety nie ma odpowiedzi.

Czy ktos wie, co moze byc przyczyna? Konsultowalem sie na ircu, ale tam nikt
nie mial pojecia - im dziala (coprawda nie w dialerze, ale dziala).

Moze trzeba jakos specjalnie injoya zarejestrowac? Reg, ktory pozwala
uruchomic port-forewarding? ;))

LWP