Re: Bank on Line i OS/2

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 13:57:17 MET

On Mon, 07 Mar 2005 13:26:17 -0500, Mariusz wrote:

>Czy jest jakiś normalniejszy bank albo ocja pozwalająca przekonać ów
>niesłychanie inteligentny system, że może obsłużyć kogoś, kto nie używa
>programów Bila G. ?

To była jedna z podstawowych przyczyn, dla których 2 lata temu zrezygnowałem
z usług BPH. "Tfurcom" oprogramowania w obydwu przypadkach jest ta sama
firma i dokładnie tak samo w obydwu przypadkach spie....

Przeniosłem się do mBanku i jestem baaardzo zadowolony. Ich serwis jest
doskonałym przykładem na to jak prosto i skutecznie zrobić serwis bankowy.

Leszek KUBRAK
info@infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932