Re: Bank on Line i OS/2

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 20:20:20 MET
Message-ID: <422CA973.5030008@granit.univ.szczecin.pl>
Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-2
Leszek KUBRAK wrote:
On Mon, 07 Mar 2005 13:26:17 -0500, Mariusz wrote:

Czy jest jakiś normalniejszy bank albo ocja pozwalająca przekonać ów 
niesłychanie inteligentny system, że może obsłużyć kogoś, kto nie używa
programów Bila G. ?

To była jedna z podstawowych przyczyn, dla których 2 lata temu zrezygnowałem
z usług BPH. "Tfurcom" oprogramowania w obydwu przypadkach jest ta sama
firma i dokładnie tak samo w obydwu przypadkach spie....
Należy przyznać, że wina leży nie tylko po stronie "tfurcuf" oprogramowania. Kompletny brak pomyślunku jest widoczny również u zamawiających.
Home casch pozwala na obsługę poprzez Internet - jednak bank nie skorzystał z tego medium. Swego czasu złożyłem reklamację, lecz poziom zrozumienia kilkakrotnie podkreślonej istoty sprawy, zaprezantowany przez panią dyrektor był zerowy.
Wprowadzone w ING-BSK metody zarządzania przypominają jako żywo to co miało miejsce w TPSA - ale cóż jeżeli członkiem zarządu musi zostać baba, która wykazała się tylko tym, że dobrze sprzerdawała jogurty....., a na bruk idzie profesor i doktor ekonomii, to więcej nie trzeba dodawać.

Sądzę, że tą plagę - "kapitalistycznego" zarządzania centralnego, mamy jeszcze przed sobą.  
Radził bym więc zaopatrzyć się w zapasy papieru toaletowego, bo będziemy mieli prze....
Przeniosłem się do mBanku i jestem baaardzo zadowolony. Ich serwis jest
doskonałym przykładem na to jak prosto i skutecznie zrobić serwis bankowy.

A PKO BP - ma coś użytecvznego?
--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
< OS/2: Logic, not magic >

Received on Mon Mar 7 14:15:13 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2005 - 15:03:00 MET