Należy przyznać, że wina leży nie tylko po stronie "tfurcuf" oprogramowania. Kompletny brak pomyślunku jest widoczny również u zamawiających.On Mon, 07 Mar 2005 13:26:17 -0500, Mariusz wrote:Czy jest jakiś normalniejszy bank albo ocja pozwalająca przekonać ów
niesłychanie inteligentny system, że może obsłużyć kogoś, kto nie używa
programów Bila G. ?
To była jedna z podstawowych przyczyn, dla których 2 lata temu zrezygnowałem
z usług BPH. "Tfurcom" oprogramowania w obydwu przypadkach jest ta sama
firma i dokładnie tak samo w obydwu przypadkach spie....
Przeniosłem się do mBanku i jestem baaardzo zadowolony. Ich serwis jest
doskonałym przykładem na to jak prosto i skutecznie zrobić serwis bankowy.
A PKO BP - ma coś użytecvznego?
--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
< OS/2: Logic, not magic >
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2005 - 15:03:00 MET