Bank on Line i OS/2

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 19:26:17 MET

Ktoś wspaniałomyślny w Banku Śląskim od nowego roku wyłączył dla osób
prywatnych obsługę Home Casch.

BSK Bank On line pokazuje mi durne demo, lecz przy próbie
zarejestrowania wywala idiotyczny komunikat żebym sobie założył coś co
się nazywa Java Microsoft lub Java SUN do mojego Internet Eksplorera :))

Oczywiście tzw. informatyk banku nie ma zielonego pojęcia co to OS/2 .

Mamy więc z jednej strony banki niemieckie, które zastanawiają się jak
uciec od MS, Bank australijski, który to dawno zrobił i banki polskie,
które zmuszają użytkowników aby wdepnęli w to g....
Czy jest jakiś normalniejszy bank albo ocja pozwalająca przekonać ów
niesłychanie inteligentny system, że może obsłużyć kogoś, kto nie używa
programów Bila G. ?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >