Re: Re: Mozilla1.6

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 07:14:40 MET

Ninik wrote:

> mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> 1.6 jest średnio nową wersją, Aktualna stabilna to 1.7
> i tą polecam....
> Radziłbym Ci jednak Mariusz zainstalować firefox'a - nie tylko
> jest szybszy trochę, ale też nie taka to kobyła jak mozilla,
> choć silnik ten sam. Niecały miesiąc temu była wersja 1.0...
> To miłe - świadomość bezpieczeństwa plus zgodności ze
> standartami.. Coraz więcej ludzi docenia wygodę FF :)

A jak powiem, że silnik w wersji 1.0 ma gaźnik do dupy?
Wersje Mozilli powyżej 1.4 prawdopodobnie wchodzą w zakres win32
- mam identyczne komunikaty błędu. Wiem, że jest to robione dla wyższych
wersji OS/2, lecz różnice w systemach są bardzo subtelne. Poza tym mam
wrażenie, że Mozilla w wersjach już od 1.4 nawet uruchamiana z pliku
zipowego (bez instalacji), bez pytania o zgodę grzebie po dysku...
-zapisuje też swoje ustawienia i nie usuwa ich nawet po uninstall...-
jeszcze to sprawdzam.
Jeżeli się potwierdzi, to bezpieczeństwo o którym mówisz nie będzie już
takie oczywiste.

Jak dotychczas dla majej mieszanki:) Warpa 3 - stabilną jest wersja 0.92
Warpzilli - ale i tą mam w fazie testów.

Może to jakieś zboczenie, ale o wiele bardziej przypadł mi
 do gustu LINKS...
- ze swoją nieco siermiężną prostotą jest wspaniały i co ciekawe: -
można go bardzo prosto urozmaicić...
Ciekawe jakie ma rzeczywiste możliwości - nad tym popracuję.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >