Re: Maskarada na OS/2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 06:56:37 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> Wiesz, ja w sumie Tele2 nie będę uczył jak mają usługi świadczyć :D

Podejrzewam, że nawet gdybyś próbował, to nie całkiem by zrozumieli - i
na tym polega ich ból, który prędzej,
czy później musi nastąpić!

Jest jescze inna opcja - założenie "spółdzielni" sąsiedzkiej z
wykorzystaniem neostrady... - byle jaki serwerek na linuxsie, trochę
kabla i leci:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >