Re: Mozilla1.6

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 08:44:48 MET

mbs <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Uruchomienie polskiej wersji jest możliwe - pod jednyn warunkien, że się
> wie jak tego dokonać... - ja w stosownym momencie wywaliłem pliki us.jar
> i po ponownym uruchomieniu małem już wersją polską. Nie robi to jednak
> żadnej różnicy jeżeli chodzi o wspomniany powyżej brak funkcjonalności.

1.6 jest średnio nową wersją, Aktualna stabilna to 1.7 i tą polecam, co do
rozwojowej to najlepszą jest chyba jednak 1.8 beta 1 - ja z nią nie mam
problemów.
Radziłbym Ci jednak Mariusz zainstalować firefox'a - nie tylko jest
szybszy trochę, ale też nie taka to kobyła jak mozilla, choć silnik ten
sam. Niecały miesiąc temu była wersja 1.0, która jest bardzo ładną no i
robi furorę na świecie. IE aktualnie ma coś 90%.
To miłe - świadomość bezpieczeństwa plus zgodności ze standartami.. Coraz
więcej ludzi docenia wygodę FF :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564